Správa firemního Instagramu

Firemní Instagram – jen Facebook už nestačí

Být na sociálních sítích je dnes velmi důležité. Dřív to byl zejména Facebook, avšak díky vývoji je dnes nutností i Instagram. Hlavním rozdílem je, že na Instagram se přidávají hlavně fotky a videa, doplněné o popisky. Cíl obou sítí je stejný, být co nejblíž zákazníkovi, ukázat pravou tvář firmy a informovat o novinkách.

pexels-photo-209712

Proč mít Instagram? Zvětšujte vaši online komunitu

Na Instagramu je jiná komunita lidí, která má větší tendenci na jednotlivé příspěvky reagovat. Navíc Instagram a Facebook (ale i jiné sociální sítě) spolu lze propojit, takže už existující komunita např. z Facebooku může pomoc při rozjezdu nového profilu na Instagramu. Výhoda Instagramu je také to, že vložený příspěvek nemusí být nutně čistá fotka ale lze na ní připsat i další informace.

 

pexels-photo-325521

Kdo je na Instagramu? S kým budete mít tu čest

Věková skupina aktivních uživatelů je většinou do 27 let. Instagram tedy není pro každého. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že si vychováte budoucí zákazníky, kteří nebudou znát žádnou jinou značku. Navíc na sítích nehledáte vždy jen teenagery-zákazníky, ale i jejich rodiče a starší bratry/sestry. Kdo rozhoduje o koupi jednotlivých věcí?

app-bridge-gadget-122383

Využijte sílu Instagramu! Aneb k čemu vlastně Instagram je?

Instagram je určený na sdílení fotografií a kratších videí. Je tedy nutné mít hezké fotografie, které zaujmou a osloví nové či stávající sledující vašeho instagramového účtu. Funguje zde pravidlo, že jedna fotka řekne víc jak tisíc slov. A pokud fotka nestačí, můžete využít i videa.

 

vytvořte plán

Vytvoříme plán – a ten plníme vše pomocí dílčích kroků

Váš firemní účet bude sdružovat komunitu vašich fanoušků. O ty je ale potřeba se starat, a to tím, že budete pravidelně zveřejňovat příspěvky. Je také důležité, aby měl profil strukturu, kterou je nejlepší stanovit hned na začátku.

 

vyprávejte příběh

Vyprávíme příběh – aneb přibližte se zákazníkovi

Instagram je skvělé místo, kde můžete zákazníkům ukázat Vaši pravou tvář, ať už díky fotografiím nebo videím na Vašem profilu, tak i využitím možnosti tzv. instastories. Jsou to fotky a čtvrt minutová videa, ve kterých jde především o aktuálnost. Můžete tak jednoduše zákazníka informovat o všem, co se ve Vaší firmě děje. Pokud vám 15 vteřin nestačí, můžete využít Instagram TV ( IGTV), které nabízí možnost nahrávat až 60 minutová videa.

pravidelně se starejte

Pravidelně se staráme o followery

Důležitou věcí na Instagramu je právě pravidelnost, díky které na Vás vaši zákazníci nezapomenou, protože budete stále na očích. A hlavně, pravidelné přidávání příspěvků má pozitivní efekt na rozrůstání komunity vašich fanoušků, protože čím víc postů, tím více se může vašeho obsahu dostat mezi nové lidi.

automatizace

 

NEZÁVAZNÝ KONTAKT

Klikněte níže na tlačítko kontakt, kde naleznete kontaktní údaje. Můžete nás nezávazně poptat či přímo zarezervovat. V případě rezervace termínu natáčení akcí či svateb neváhejte – termíny se se rychle plní. Odpovíme co nejrychleji to bude možné.